Highschoolcanada.reismee.nl

Vakantie!

De afgelopen weken heb ik weer veel leuks meegemaakt! Twee weken geleden zijn we weer naar Golden geweest. Het skiën ging weer een stuk beter en ik durf alweer wat harder te gaan en ik maak wel eens sprongen. Op het einde van de dag botste er een klein meisje dat de controle over de ski’s had verloren heel hard tegen mij… Daardoor had ik wel een paar dagen last van mijn knie, maar daarna was het weer helemaal beter.


De dinsdag erna was het St. Patrick’s Day. Dat is een Ierse feestdag die hier heel groot gevierd wordt. We moesten groen dragen naar school en we hebben ‘s avonds groots gedineerd. Bij muziek op school zit er een jongen achter mij die Patrick heet, dus die had zich zo groen verkleed dat hij eruit zag als een kerstboom. Die week was het ook fitnessweek op school, dus met gym gingen we elke keer naar een van de sportscholen in school. En ik heb de fitness jongen verslagen met gewichtheffen :). Die vrijdag moest ik met muziek voor punt voor de klas spelen en dat ging gelukkig heel goed. Veel klasgenoten waren heel zenuwachtig, maar bij mij viel het wel mee. Dat weekend hadden we op zaterdag en zondag feesten bij ons thuis. Zaterdag kwamen er 2 vrienden van Fran met hun gezin naar ons en hebben we allemaal samen gegeten. Daarna ging de man van een van de vrienden liedjes zingen en gitaar spelen. Zondag kwam er een vriend van Sam. Hij heeft Nederlandse ouders dus die sprak Nederlands. Ook met hen hebben we veel gegeten en gedronken.


Vorige week deden we dans met gym, maar omdat onze gymdocent zelf niet heel actief is, deden we op dinsdag Just Dance. Donderdag deden we lijndansen, wat hier heel populair is. Het zijn allemaal een soort cowboy dansjes. Met dans zijn we nu bezig met het laatste nummer voor de show. Ik heb samen met Shaunie en Brooklyn voor modern gekozen. Ik doe nu in totaal dus 2 jazznummers, 1 hiphop achtig nummer en 1 modern nummer. In de pauze zit ik meestal met Kate, Hannah, Raye en Lance of met Roberta, Grazia en Laura.


Ik heb nu voorjaarsvakantie en we zijn vrijdag dus naar de speeltuin gegaan met nog een hoop andere kinderen. Daar waren twee puppies waar we ook nog een tijd mee hadden gespeeld. Een vriendin van Fran was vorige week bevallen van een heel leuk en schattig jongetje, dus vandaar dat we haar kinderen mee naar de speeltuin namen zodat zij even rust had. Zondagochtend heb ik pannenkoeken voor de kinderen gebakken. Daarna ben ik met Roberta naar het winkelcentrum geweest en heb ik onder andere cowboylaarzen als souvenir gekocht. Daarna ben ik met de familie naar de kerk gegaan en weer veel gegeten omdat het palmzondag was. Gisteren heb ik samen met Fran boodschappen gedaan bij wel 3 verschillende reusachtige supermarkten. Vandaag moest Fran wat ophalen dus kwam er een oppas en heb ik samen met de oppas en de kinderen een verkleedwedstrijd gehouden. Het weer is hier de laatste tijd trouwens erg raar. Begin vorige week sneeuwde het, vrijdag en zaterdag liep ik met de korte broek rond en zondag is er weer sneeuw gevallen (wel 30 cm in de bergen!). Vandaag ben ik ook naar de kapper geweest en ik heb laagjes en curtain bangs laten knippen. Ik ben erg blij met het resultaat :).


Morgen ga ik samen met Justine skiën in Sunshine Village. Justine heeft een nieuwe, Italiaanse, gastzus gekregen, dus die gaat ook mee. De bus naar Sunshine Village vertrek al om 6:45, dus ik moet vroeg op.


Ps: ik update de mappen met foto’s af en toe en ik heb gehoord dat jullie geen mailtje krijgen als ik dat doe. Maar ik voeg dus met elk verhaal ook foto’s toe.

Reacties

Reacties

Marjo Hermkens

Hoi Judith.

Wat vinden wij het altijd leuk om je blogs te lezen. Je hebt elke keer zoveel te vertellen en zoveel meegemaakt. Wij genieten ervan dat je het zo naar je zin hebt en zo'n geweldig gastgezin hebt getroffen. Daar zijn we ze ook heel dankbaar voor. Geniet van de vrijheid die je daar hebt want wij beseffen hier des te meer hoe fijn dat dat moet zijn.

Groetjes en kusjes, mam

Erik Niederheide

Hoi Judith ik kon wel jaloers worden op die leuke verhalen die jij schrijft, wat jij mee moog maaken is geweldig, Countrie dans heeft Toos ook verschillende Jaaren gedaan het is erg leuk, maar as jij weer naar huis komt zou je bij het Vliegtuig extra gewichtstoeschlag moeten betalen als je zoveel eeten doet, of jij moet heel veel skiën en sporten, Judith geniet dat maakt jíj denk ik niet meer mee. groetjes Erik Toos en Dobby

Lisette

Hoi Judith wat weer een leuk en gezellig verhaal.
Je maakt allemaal mooie herinneringen.
Gaaf die cowboylaarsjes. Echter kun je ze niet krijgen.

Wij mogen nog steeds geen repetities starten.
.

Succes en veel plezier verder.
Groetjes Lisette

Oma en Opa

Judith wat heb je weer een leuk verhaal gestuurd.
Wat heb je het toch druk met je vrienden en vriendinnen met feesten en dansen.
Geniet er van. Oma vindt jouw laarsjes tof.

Groetjes Oma en Opa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!