Highschoolcanada.reismee.nl

Update 04-02

Hallo allemaal!

Ik ben al over de helft van de quarantaine. Ik ben nu bezig met de vakken kiezen die ik op school zal volgen. Voorbeelden hiervan zijn medicine, psychology, photography, dance, drama, science, music, social studies en PE. Maar je kan ook technische vakken kiezen of juist iets als fashion design of koken. Moeilijk kiezen aangezien en zoveel keuze is en ik er maar 4 mag kiezen, buiten Engels en Canadian History.

Verder puzzel ik veel en kijk ik veel Netflix. Buiten is het heel er koud en dit weekend komt het zelfs onder de -30°. Gemiddeld is het hier rond de -14° afgelopen tijd. En dat noemen ze hier lenteweer, want normaal is het rond deze tijd -40°.

Maandag mag ik uit quarantaine en zal ik worden opgehaald door mijn nieuwe gastgezin. Ze lijken me erg aardige mensen. Dinsdag zal ik voor het eerst naar school gaan. Dan horen jullie nog wel van me!

Reacties

Reacties

Lisette

Hoi Judith
Wow wat een temperaturen zeg. Hier melden ze ook koud weer maar dat valt in het niet bij de temperaturen waar jij nu bent.
Je zult er vast aan gaan wennen die dikke kleren bedoel ik.?
Succes met kiezen van je schoolvakken.
Gr Lisette

Theo en Truus

Hoi Judith
Veel keuzevakken maar niks met dieren haha.
Succes ermee.
Groetjes

Erna

Hoi Judith,
Nog effe en dan gaat het beginnen! Neem aan dat je het Netflixen wel een beetje moe bent en zin hebt om van start te gaan.
Veel succes met je beslissing? maar ik moet zeggen keuze te over en ik vind dat er hele leuke vakken tussen zitten!
Ik hoop dat je in een gezellig gastgezin komt en dat op school alles goed gaat,
Dus: ZET UM OP ?
Groetjes Erna?‍♀️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!