Highschoolcanada.reismee.nl

Aankomst en quarantaine

Gisteren ben ik na een lange reis aangekomen in Calgary. Als je uit het best wel warme vliegtuig komt, is het net alsof je een diepvries ingaat. Het is hier namelijk rond -16 graden. En dat noemen ze hier lenteweer. Normaal kan het hier in de winter makkelijk -40 zijn. Gisteravond is er een flinke laag sneeuw gevallen, dus dat was vandaag ook wel leuk. Door de quarantaine verveel ik me soms wel, maar tot nu toe gaat het prima. Het gastgezin is ook heel vriendelijk. Bij het gastgezin verblijft ook nog een italiaanse studente, die ook naar dezelfde school als ik zal gaan. Verder bestaat het gezin uit de ouders en 3 kinderen (2 meisjes, 1 jongen) en een vriendin die hier woont.

Reacties

Reacties

Lisette

Judith fijn dat je goed bent aangekomen. En nu bijkomen en wennen aan je nieuwe plek en je qarantaine verloopt hopelijk goed.
Succes...

Linda - Travel Active

Hallo Judith,

Wat fijn dat je goed bent aangekomen!
Nog even de quarantine door en dan gaat het echt beginnnen!
Heel veel plezier!

Gr. Linda - Travel Active

Julian Lange

Hoi Judith,

Fijn om te horen dat de vliegreis goed is verlopen. Ja, qua temperatuur zal het echt even wennen zijn. Brrr. Als ik het zo hoor, is het in het gastgezin in ieder geval gezellig druk dus daar kom je de quarantaine wel mee door, hoop ik.

Groetjes,
Julian Lange

Marianne van Heeswijk

Heel veel succes op school ik ga er van uit dat je wel gaat wennen aan het koude weer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!